Tuesday, October 6, 2009

Saya Sangat Sedih..

Sedih sangat tengok berita tentang kejadian gempa bumi di Padang..


Sedih tgk mayat yg dah berulat2..sedih tgk keadaan penduduk sana yg sgt daif..sedih tgk anak2 yg kehilangan keluarganya..


Sedikit sebanyak memberi sedikit keinsafan dalam diri..betapa bertuahnya kita di sini..








p/s :marilah kita sama2 berdoa agar kita dijauhi dari segala malapetaka n bencana.......

5 comments:

Anonymous said...

ha ah la mmg sedeh..buat aku takut je nk pi mane2..takot tiba2 m'sia pun kena kuat penangan dr sane

*fAzEeLa* said...

takut kan...kat tempat keje hubby aku pn rasa gegar masa gempa bumi aritu...

Ibu kami said...

betul tu ila.. tak sanggup le baca & tgk gambo2 esp kanak2... sedih sgt, vanished skelip mata je... kita kt sini kena beringat jugak.. bala boleh datang bila2.. hrp dijauhkan .. aminnn..

SyahNas80 said...

tu ar pasal kesian sangat.. bersyukur sangat2 kat sini tak berlaku teruk camtu... memang doakan semoga dirahmati... tak sampai hati nak tgk yang meraung2 bile tgk anak dah tiada,.. pastu baby2.. budak2 kecik... huhu mengalir air mata gak melihat berita2 camtu huhu :((

*fAzEeLa* said...

ibu kami n anas:

so trueee...sedih sgt..kite pn nanges tgk brita

Related Posts with Thumbnails