Saturday, August 8, 2009

Mata Kanan Berdenyut-denyut

Orang kata (org kata la..) kalo mata kanan asik berdenyut2 maknanye nak terima berita gembira...betul ke?Mata kanan saya ni asek berdenyut2 je dari semalam...hmmmmmm ape yer berita gembira tu.Lg satu mitos ckp kalau mata kiri yang berdenyut2 maknanye nak terima berita sedih...huh takutnye...whatever it is sume tu mitos sahaja.Terpulang pada individu itu utk percaya atau tak.

Well, 2morow i'm going back to kl coz ada wedding kawan...cant wait to meet all my frens miss them so much...(or maybe thats the good news??meeting all my old frens yg sememangnye dh lame tak jumpa after masing2 dh kawen..)



Have a nice weekend gorgeous ppl out thre!!






xoxo,



-gorjesmum-

4 comments:

Abrahyn said...

mata kanan i pon gerak2 gak smlm...tapi i buat dek jek...hehehe

Mrs LVoe said...

org kata

mata kanan atas bdenyut - nk jumpa org jauh
mata bawah bdenyut - nak nangis

wallahualam.. sib baik xde anon yg kasi -ve comment. nnt kena cam sha ckp sha asyik pk -ve je. hampeh ;-)

*fAzEeLa* said...

abrahyn:
u pn same ek...tu la i pn buat dekk je hehehe

sha:
ha btl la tu nak jumpa org jauh..i jmpa kwn2 lame i sume jauh2..
sha,pedulik kan anon k :)

TheChekJah said...

mata jah pon berdenyut-denyut ni.. kanan yer.. mungkin sebab mak jah dah nak bersalin kot... hehe.. tu kot happy nyer...

Related Posts with Thumbnails