Wednesday, November 18, 2009

tag games from Honeylanz

a. Write five (5) interesting facts about the person who gaves you this award.
Honeylanz:

1. Her name is Has......err whats ur full name eyh has? :D

2. She love C*ach..

3. Shes creative..shes doing the cross titch stuff..for me its creative lah!i tak tau buat tau ;p

4. Shes a blogger (yang tegar 4-5 entry per day)

5. She is a good wife n mum of coz :D



b. Jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies.

1. I'm a fulltime hosewife

2. I ada 1 superhero n two adorable dotter..

3. Banking graduate from Uitm

4. Rindu nak keje balik..but happy to be a h/wife tho..

5. Suka C*ach (read:yang lain tak mampu tu ;p)

6. I love to cook and bake...(apalagi i nak buat kat umah)

7. Oh I love shoes too..

8. Love to read novels

9. Use to be Becky Bloomwood..eceh eceh tetiba...but now ehemm dah insaf!

10. I love to blog now...i'm addicted to it..


c. pick your ten (10) more deserving recipients and the describe them.

1. Emilia - my blogger fren yg cun..baru dapat sebijik epal :D

2. Lina - my ex-opismate..she have 3 boys hensem2..

3. Syahnas - My cousin yang suka shopping..kan kan?

4. Ain - my cousin n my Gossip girl? :D

5. Deliani - My SIL..tgh preggy 1st child..:)

6. Lady of leisure - new blogger fren yang pandai masak jugak

7. Fynnaz - my chilhood fren

8. mone - My Uni mate.hang buat na....

9. zarin - mama hasya ni i adore sgt..dia pandai masak tau..

10. Ummi - My uni mate jugak..ada 2 heroes




Okay Has...i've completed the game..hhehehhe :D

4 comments:

Anonymous said...

wah.. tq response asap gitu ;)
huh..now has dah slow.. 1-2 n3 je sehari... mcm buntu lak..hahaha

*gorjesmum* said...

honeylanz...

cepat ek i buat..i pun buntu nih ;D

zarin said...

owh :O
nama mak ke tu nyah??
nanti i wat ye! buntu nih kiki

*gorjesmum* said...

zarin:

nama u la nyah..go buat cpt hehehe

Related Posts with Thumbnails