Wednesday, December 30, 2009

Permandangan yang indah dan nyaman


I love beach..tak kira di mana saya suka sangat melepak di pantai..Suasana nyaman je..Hilang segala masalah n stress..Pemandangan di tepian pantai sangat indah except for sampah sarap yang bertaburan..Takde kesedaran sivik lagi rupanya sesetengah orang ni..Apa la salahnya buang sampah di tempat yang sepatutnya..Ni tidak,pampes anak pon bertaburan..

So far, the picture above is my faveret picture..Nampak indah sekali especially the 3 models tu hihihi...Tak sangka tangan yang tidak pandai mengambil gambar dapat menghasilkan gambar yang begini..okay, memang perasan jangan benci i hahaha..

I nak pegi pantai lagi...udaranya segar..

14 comments:

vasilissa said...

cute gile caca n nana smlm.2 kali tu call asek tanye cantik x.wahhh.xsaba nak jmpe dowg

ERMAYUM said...

nice kalah professional heheh - tgh bercuti ke -
ha erma pun hangin ngan org2 yg akda kesedaran sivik ni

KV said...

akak suka gak pantai. Tapi tak tahan belengas melekit lps tu. Haha

honeylanz said...

me luv beach too... luas nye lautan kan...cantik pic ni..ala pro gitu

*gorjesmum* said...

kak in:

mmg perasan anak2 i nih...smlm baru beli tudung tu coz nak htr gi ngaji nanti..apa lagi asek dok tanye cantekkk takk??

*gorjesmum* said...

ERMAYUM:

hehe thnx babe..tu la kan buang la kat tong sampah...ape la dorang ni

*gorjesmum* said...

kv:

ha itu lagi satu...belengas pastu baju sume berpasir2 hehehe...

*gorjesmum* said...

has:

ish jgn puji sgt ni kebetulan je kekekek...i pon suka tgk laut n dengar bunyi ombak...best

zailamohamad said...

Zaila pon suka g pantai & yes Zaila membesar dengar deruan ombak menghempas pantai aje (maklumlah umah dekat pantai)

zarin said...

cantik models n photo tu babe! wa caya la lu :P

*gorjesmum* said...

zaila:

syok nye tinngal dekat ngan pantai

*gorjesmum* said...

zarin:

lu jgn caya caya babe...wa ter amek je tuh kihkih

Me, Mrs Taj said...

kekadang yg tak pro pun blh jadik pro...hehehe

canteq that pic!

*gorjesmum* said...

mrs. taj:

geee thanx..tp i blom sampai thp pro babe...kihkih ni amatur

Related Posts with Thumbnails