Thursday, March 4, 2010

Dia terkejut!!!

This morning..when i was bz preparing breakfast for him..Tetiba i dengar dia cakap "ALLAH" bila dia masuk bilik depan (bilik yang tak di guna)..I yang kat dapur pun terkejut gak coz bunyi suara dia macam terkejut nampak something..

Debar-debar i kat dapur..nak pegi dekat takut la pulak..i jerit je dari dapur..NAPE YANGG??.....











Dia diam, sambil kuar bilik tu dia cakap...













"allah... banyak nye kain tak lipat".. (hampeh to the max la u niii..)








Isk bolehhh takkkkkkkkkk???....macam nampak hantu je tadi..isk isk...apa daaaaaaaaaa....

Biar jela tak lipat, mood melipat belom mariiiiiiiii ekekekkeke...:p halasan haku akibat penyakit malas kah kah..

15 comments:

ERMAYUM said...

hmm u patut jawab yangggggggg tolong tak leh ke - kalu buat sama2 tak la byk mana heheehehh
and u kenyit2 skit bijik mata cakap u re on B******I now heheheh (gelak gatal )

*gorjesmum* said...

eda:

muahhahahhaha...gelak besar i ni hah..i'm on bidadari now..u want me or not??kah kah kah boleh camgitu??sure dia lipat terus

SyahNas80 said...

hahaha.... terkejut sampai camtu sekali.. nape tak ckp ' aik? takkan terkejut je.. tolong ar i lipat kain ni hehe' hehe

*gorjesmum* said...

anas:

tak dapekkkkkkkk dooo...kihkihkih

TK said...

Lipat melipat baju ni mmg kene tunggu mood mari..I dulu2 pnah tak lipat langsung..nak pakai ambik dlm bakul je.

*gorjesmum* said...

TK:

kite serupa.....tp hb i tak suka menimbun2 ni..isk isk ckp je bley la

Azmiezas said...

Kita yg baca ni pun terkezut..hihihi..ingat kan ada apa tadi...

psst:..sama lah kita, basuh rajin, lipat maleih nyaa...

zarin said...

kihkih lawak ler si eda tuh..cuba u ckp mcm gitu sikit :D
eh, i pun sama macam u n TK, nak lipat baju kena ada mood dulu kan..baru best nak melipat

L@n@ said...

lawak pagi hari ..

MommyCT said...

agagaga....suh tolong lipat. lenkali tak terkojot lagi =P.

*gorjesmum* said...

zarin:

heheh lawak kan

*gorjesmum* said...

azmiezas:

tu la i pon ingat ape la mula2 tu..

*gorjesmum* said...

l@n@:

mmg lawak

*gorjesmum* said...

mommy CT:

kan..pandai tekojot je dia tu kah kah

sisdee said...

hahahahah...i lak mr hubby tak ckp apa tp i yg bebel..hahahahah..

tp tu le kan kain tak abis2..letih tul!!!

Related Posts with Thumbnails