Thursday, February 4, 2010

i've caught YOU!!!

Yeay baby..i've caught you with my own eyes.....


lepas ni jangan harap dapat meloloskan diri lagi kuar dari umah...


Nasib baik Nana perasan and report kat i..Ape u ingat dia kecik dia tak pandai report ke?


Pasni nak beli mangga nak kunci you dari dalam, pandai yer..nak kuar nak buat ape?? Nak cari lain ke..jangan harapp!Habis tu kitorang ni macamane?.........sob sob....




ERKKK... :p









This message is broughtly to you live via gorjesmum.blogspot for her 2 lil' cute RABBITs......!!hihihihi...GOTCHA!

13 comments:

zarin said...

kikiki kantoi jugak! siapa yg kantoi? edward ke balla tuh?

*gorjesmum* said...

zarin;

dorang bekerjasamanak angkat pintu tu..sorang kiri sorang kanan..haih..

rasp said...

hahahaha...dua2 terkantoi ek sis...
tak sempat nak hop hop horray :D

LiAnA said...

kena deco umah baru tu.. baru syok lepak hikhik

*gorjesmum* said...

rasp:

kantaoi ngan tuan umah..ekekkee:p tuan umah yang hi hip hoorayyy!

honeylanz said...

kantoi sudah... pandai la bekerjsama gitu

*gorjesmum* said...

liana:

adui nak kene panggil eric leong la pulak kuikui

*gorjesmum* said...

has:

mmg laer kantoi dah wat keje tak reti senyap2..kah kah kah

KV said...

hehe

*gorjesmum* said...

kv:

hehe jugak lah hihihi

che'puan Idot said...

kalau i duk sebelah umah u,
kalu rebit tu masuk rumah i,
i sembelih and goreng!
hhehehehe
jaga-jaga

Lady of Leisure said...

hahahaha... sangat comel... coleh geng dengan arri and molly!
:-D

*gorjesmum* said...

che'puanidot:

aaa pastu u jemput i makan skali wakakakka...

lady:

boleh je..nanti kita kenal2 kan dorang yer

Related Posts with Thumbnails